Bon dia!

26 augustus 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Of te wel, goede morgen !

Hier is het nu 9u20, zo"n 6 uur verschil met Nederland, en waarschijnlijk ook een stuk of 10 graden warmer ( echt niet normaal zo warm)

​Aangezien ik niet zo goed ben in verhaaltjes schrijven, ga ik het toch maar proberen.

​Afgelopen dinsdag 22 augustus ben ik samen met Danielle, Naomi, Lotte, Samantha en Viveca het vliegtuig in gestapt richting Curacao voor de komende 3 maanden om hier stage te lopen voor ons laatste jaar.
​Voordat ik vertrok had ik natuurlijk een grote mond qua " ach, wat zijn 3 maanden nou? Zie je toch snel weer?" Maar ook ik heb wat traantjes gelaten omdat ik mama en het thuisfront stiekem toch wel erg zou missen. Gelukkig valt dat nu nog best wel mee, maarja, ik zit er ook nog maar pas bijna een weekje.
​Ook ben ik in deze week he-le-maal lek gestoken door de muggen...

​Ons studentenhuis is groot, enorm groot. Ik denk dat er ongeveer 45 man in past?
​Samen met Naoom, Lot en Daan slaap ik in het "schuurtje van het voorhuis" Wel gezellig zo met zijn viertjes dicht bij elkaar.
​Ohja, ook hebben wij hier een huisdier : Dushi.

We zijn leuk ontvangen door onze huisgenootjes en de eerste avond ook al gelijk mee op sleeptouw genomen naar 'De Steeg' waar we onze eerste happy hour mochten houden. Leuk! Voor 15gulden een uur lang je bekertje blijven vullen maar wat je maar wou.

Het eiland is prachtig, mooi weer, vrolijke mensen, helder blauw water en mooie bloemen. ( normaal ben ik niet zo van die planten enzo hoor)

​Stiekem heb ik het er ook wel moeilijk mee, met de nieuwe omgeving, maar ik denk dat dat een kwestie is van wennen.

​Maandag begint stage, die loop ik bij Sorsaka.

​Ik ben benieuwd.

​Maar voor vandaag staat natuurlijk strand op de planning, en een feestje bij Zanzibar!

​Er is zoveel gebeurd dat ik het eigenlijk niet allemaal kan verwoorden, maar ik hoop jullie toch wat meer op de hoogte te hebben gebracht.

Tot snel,

​Liefs, Valerie

1. Agnes:
    26 augustus 2017
    Super Valerie, klinkt allemaal goed en dat gemis is heel normaal, maar gaat goed komen. Je bent met leuke meiden daar en samen slepen jullie elkaar er doorheen. Het wordt een mooie en leerzame en zeker ook gezellige tijd daar. En succes vanaf maandag met stage.
    Groetjes Agnes
  2. Guillaam van Pienbroek:
    26 augustus 2017
    Mooi verhaal Valerie ik vind het knap van je dat je zo'n het zo kan verwoorden verder wensen we succes op je stage plek en veel plezier geniet er van en de warmte daar wen je ook wel aan groetjes en xxx van ons doei.
  3. Sonja:
    Hey Valerie.
    Nou je hebt het heel leuk opgeschreven.
    Was leuk om te lezen. Klinkt daar heel leuk
    Vooral je happy our
    Voor maandag alvast veel succes op je stage.
  4. Corina Stoffels:
    Lieve Valerie,
    Je schrijft hardstikke leuk en het is leuk om te volgen wat je allemaal meemaakt.
    Ik vind het heel stoer dat je hiervoor gekozen hebt! Wat fijn dat je dit mee mag maken en mee kunt nemen in je verdere leventje.
    Die 3 maanden vliegen voorbij, zeker als alles nieuw is. Voordat je het weet ga je weer naar huis en dan moet je thuis weer wennen
    Heel veel plezier en succes met alles. Ik blijf je volgen.
    Liefs, Corina xx
  5. Annouska:
    27 augustus 2017
    Hey Valerie, gaat je lukken meid, veel succes daar en geniet er ook van!!
    Groetjes uit Oostburg XX
  6. Ome Co:
    27 augustus 2017
    Hee Val! Ben blij dat je het zowieso de eerste dagen al naar zin hebt met de meiden... Ik begrijp het dat je ff moet wennen, maar dat komt zeker goed als je straks gaat werken en er regelmaat in je tropische leventje komt! Enne we gaan facetimen ee!
    Succes en een dikke kus ook van Edward! XXX
  7. Fien:
    27 augustus 2017
    Mooi geschreven Valerie , hoop dat je er een hele leuke tijd krijgt !