Nog een paar uurtjes..

21 augustus 2017 - Nederland, Nederland

Hoi allemaal!

Zoals velen van jullie weten vertrek ik morgen , dinsdag 22 augustus naar Curacao om daar 3 maanden stage te gaan lopen in een huisartsenpraktijk!

Na veel twijfelen en weet ik het wat, ga ook ik het proberen om een blog bij te houden over mijn tijd hier.​ Ik ga mijn best doen , maar kan het niet beloven dat ik het volhoud om het bij te houden, dus sorry alvast..  hahahaha

Of ik het spannend vind om zo lang op reis te gaan? Jawel, alleen besef ik het volgens mij nog niet zo goed. Maar dat komt morgen denk ik wel, als ik eenmaal "afscheid" neem van mijn ouders en door de douane loop met de meiden.

Na veel geregel en gedoe staat nu toch echt bijna alles klaar en kan het gaan beginnen..

Ik ga nu de laatste spulletjes inpakken en nog wat op de bankhangen met mijn ouders, want stiekem ga ik ze toch wel missen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden ,

Tot volgende week in Curacao!

Liefs, Valerie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Agnes:
    21 augustus 2017
    Hoi Valerie, een hele goede reis naar Curaçao. En een een hele mooie, fijne, goede en leerzame tijd daar. Een mooie ervaring die je op doet en zal zeker goed staan op je CV. Ik zal jullie missen op de terugkomdagen, maar hoop via je blog op de hoogte te blijven van jullie belevenissen en ervaring.
    Groetjes van Agnes
  2. Sonja:
    Hey Valerie
    Heel veel succes en maak er een leuke tijd van. Ik ga je zeker volgen.
  3. Olivier:
    21 augustus 2017
    Goede reis pik, zie je wel verschijnen
  4. Levi:
    Lekker bezig pik
  5. Noa:
    21 augustus 2017
    Beter blijf je thuis .... want wat ga ik je missen ! Maar lieve schat heel veel plezier en ik ga je volgen hoor ! Wil alles van je weten ❤️❤️ Kusjes
  6. Fien:
    21 augustus 2017
    Hey Valerie , wat spannend zeg !!! Heel veel leerplezier gewenst en het belangrijkste is dat je geniet en heel veel mooie herinneringen maakt!
    Succes en enjoy xxx
  7. Guillaam van Pienbroek:
    21 augustus 2017
    Valerie goede reis succes en veel plezier in Curaçao geniet er van xxx
  8. Guillaam van Pienbroek:
    21 augustus 2017
    Valerie goede reis succes en veel plezier in Curaçao geniet ervan groetjes xxx
  9. Ome Co:
    Lieve Val,

Heel veel plezier en succes op Curacao, geniet ervan!!!! XXX
  10. Marian:
    22 augustus 2017
    Heel veel succes en vergeet vooral niet te genieten. Ook de andere meiden veel plezier en succes.Groetjes
  11. Adinda:
    23 augustus 2017
    Geniet er van Val, zowel je stage werk als je tijd op het eiland ! X